חברת ארזנט - פתרונות אינטרנט בנוסף לבנייה והקמה של אתרי אינטרנט בסיסיים ומורכבים, מסייעת לעסקים בשיווק נכון של העסק שלהם ובעלויות נמוכות ביחס למחירי השוק

אנו נשמח לבנות את החבילה השיווקית המתאימה לכם ולתקציבכם בלי לפגוע ברמת האתר או באמצעי השיווק הנוספים שתבחרו

אצלנו תמצאו כמעט כל אפיק שיווק ופרסום תחת קורת גג אחת!

אנו נחסוך לכם זמן רב בחיפוש אחר דרך השיווק שמתאימה לכם וכסף רב היות ובנוסף למחירים האטרקטיביים שלנו אינכם צריכים לשלם בכל פעם לגורם פרסומי אחר

A A A
הדפסשלח לחבר

בשל ההאצה והגדילה בכמות המידע הזמינה על גבי רשת האינטרנט, יותר ויותר גולשים פונים למנועי חיפוש על מנת שיוכלו לעזור להם לנווט ברשת ולמצוא מידע ספציפי בתוך ים של אינפורמציה. 

האינטרנט מהווה אחת מהמערכות הפתוחות הקפיטליסטיות ביותר, במובן שהגולשים נותנים "ציונים" ומעניקים "פרסים" לאתרים הפופולאריים ע"י גלישה וצפייה חוזרת בהם. מנועי החיפוש מכירים בכך שהגולשים מעוניינים למצוא את מבוקשם במהירות ולכן, תוצאות מנוע החיפוש חייבות להיות מדויקות ויעילות. 

הארכיטקטורה והעיצוב של כל אתר משחקים תפקיד חשוב בדירוג מנועי החיפוש. אתר יכול להיות בעל עיצוב מהמם ביופיו - אך אף אחד לא יוכל למצוא אותו ולהעריך זאת. מצד שני, אתר יכול להכיל טקסטים אינספור אך להיות בעל חסך באסתטיקה עיצובית - במקרה זה הוא אמנם יקבל דירוג גבוה ממנועי החיפוש, אך הוא עלול להיות לא מעניין או מסקרן דיו עבור הגולשים. 

מסיבות אלו ואחרות, ארזנט שמה דגש על עיצוב ובניית האתר עבור כל המשתמשים - בין אם הם אנושיים ובין אם מכאניים. 

לייעוץ בנושא או לכל שאלה בכל נושא אחר אנא פנה אלינו , ונחזור אליך בהקדם האפשרי. 

 


 

שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות

שיווק בפייסבוק
כולנו מכירים את מהפיכת הפייסבוק שפקדה את עולמנו בשנים האחרונות. הפייסבוק נהיה מדיה הכרחית בכל בית ובכל מחשב. הפייסבוק מאפשר לכל אחד ואחת להתעדכן בעולמם של חבריהם הטובים, לשמוע ולהשמיע את דעותיהם על מגוון רחב של נושאים. הפייסבוק הוא כלי מצוין להעברת מסרים ומידע באופן אישי ולהשגת תמיכה נרחבת של קהל אוהדים גדול. הפייסבוק מאפשר לדעת את דעת הרוב, או את דעתם של חברים עליהם אנו סומכים בכל אירוע, בית עסק, מוצר או אתר, באמצעות מגוון האפשרויות להבעת דעה. כפתור ה"LIKE" המוכר בונה את המוניטין החברתי הוירטואלי של אתרי אינטרנט, קבוצות, תגובות, או כתבות, ומאפשר לקהל הפשוט להכיר את המלצת הרוב בעניין.

בגלל הנראות המקסימלית של כל פריט מידע בפייסבוק, שיווק בפייסבוק נהיה אחד מכלי השיווק הרווחים ביותר בעולם האינטרנט כיום. כמו בגוגל, כך גם בפייסבוק, אם אתה לא שם, אתה לא קיים! גם כשמדובר באתר, בחברה או בבית עסק, שיווק בפייסבוק משלים את תמונת השיווק והופך את המוצר או השירות הניתנים על ידי בית העסק לנגיש חברתית לקהל היעד שלו. בנוסף, שיווק בפייסבוק מאפשר לכל אדם להכיר את העדכונים החדשים ביותר, ולגלות את היקף התמיכה החברתית שמקבל האתר, המוצר או השירות המפורסם.
 
שיווק ביוטיוב
מאז הקמתו של היוטיוב ועד היום, צבר אתר המדיה הויזואלית למעלה משני מיליארד סרטונים. פלטפורמת שיתוף המידע החברתית תפסה תאוצה עצומה בשנים האחרונות, ואף הפכה למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, מיד אחרי גוגל. כל מי שמחפש מדריך למשתמש או הוראות פשוטות לביצוע של פעולות כאלה ואחרות, יעדיף לרוב לצפות בסרטון קצר המשלב קול ותמונה מאשר לקרוא הסבר לקוני משעמם ומשמים אודות הדבר. 

בזכות עוצמתו האדירה של היוטיוב, תפס השיווק ביוטיוב את מקומו, ובכבוד. היתרון הגדול בשיווק ביוטויוב הוא הנראות של הסרטון, במסווה לא שיווקי. במקום שהפרסומת תגיע אל הלקוח, הלקוח מגיע אל הפרסומת, כשהחוכמה האמיתית בסוג זה של שיווק היא למעשה לענות על הצורך של הלקוח בחיפוש הסרטון המבוקש. על ידי כך שנספק לגולש המתאים מקהל היעד הנכון את האינפורמציה אותה הוא מבקש, כך נוכל להגדיל את אחוז הצפיות בסרטון שמכיל את המסר השיווקי הדרוש. שיווק ביוטיוב הינו כלי יעיל ביותר ליצירת תדמית, להגברת מודעות למוצר, חברה או שירות, ולפרסום ישיר וחינמי.
 
היתרונות של שיווק ברשתות חברתיות
שיווק ברשתות חברתיות תפס את מקומו המכובד בשנים האחרונות כאחד מאמצעי השיווק העיקריים במדיה האינטרנטית וזאת בזכות שני יתרונות בולטים: היתרון הראשון הוא הפעלת "סוכני משנה" ללא גיוס כלל וכלל. כל צפייה או העברה של מסר במדיה החברתית, בין אם הוא אישי או שיווקי, מגדילה את מעגל הצפייה ומאפשרת שיווק רשתי המבוסס על צפיות ותגובות. כל תגובה, רישום או פרסום בעמוד האישי של אחד הצופים מביאה אליה את האנשים המקושרים לאותו צופה במדיה החברתית וגורמת להרחבה מידית של קהל הצפיות. ניתן לראות בכל גולש וגולש ברשת כמעין סוכן משנה של החברה, המבצע את עבודתו נאמנה, מבלי שבכלל התכוון לכך. עובדה זו יוצרת אפקט שרשרת, ושיווק שממשיך לעבוד רק מכוח התאוצה החברתית שצבר בהתחלה.
 
אחד היתרונות הגדולים ביותר בשיווק ברשתות החברתיות, אם לא היתרון הגדול ביותר, הוא העלות המזערית של השיווק. שיווק בפייסבוק או ביוטיוב יכול להסתכם בהוצאות מזעריות הכרוכות בהכנת הסרטון, בניית האפליקציה הייחודית לפייסבוק או בחשיבת הקופירייטינג מאחורי בניית דף נחיתה מתאים. מעבר לעלויות הפיתוח הראשוניות, העלות היא מזערית ושואפת לאפס, מכיוון שהפרסום פשוט פועל מעצמו.
 

 

צוות ארזנט עומד לרשותכם בכל עת, הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בכל שאלה, בקשה או הצעה
טלפון משרד: 077-2148004 | דוא"ל מחלקת מכירות: Sales@ErezNet.co.il