קידום אתרים
שיווק ברשתות חברתיות תפס את מקומו המכובד בשנים האחרונות כאחד מאמצעי השיווק העיקריים במדיה האינטרנטית וזאת בזכות שני יתרונות בולטים: היתרון הראשון הוא הפעלת "סוכני משנה" ללא גיוס כלל וכלל. כל צפייה או העברה של מסר במדיה החברתית, בין אם הוא אישי או שיווקי, מגדילה את מעגל הצפייה ומאפשרת שיווק רשתי המבוסס על צפיות ותגובות. כל תגובה, רישום או פרסום בעמוד האישי של אחד הצופים מביאה אליה את האנשים המקושרים לאותו צופה במדיה החברתית וגורמת להרחבה מידית של קהל הצפיות. ניתן לראות בכל גולש וגולש ברשת כמעין סוכן משנה של החברה, המבצע את עבודתו נאמנה, מבלי שבכלל התכוון לכך. עובדה זו יוצרת אפקט שרשרת, ושיווק שממשיך לעבוד רק מכוח התאוצה החברתית שצבר בהתחלה.
אחד היתרונות הגדולים ביותר בשיווק ברשתות החברתיות, אם לא היתרון הגדול ביותר, הוא העלות המזערית של השיווק. שיווק בפייסבוק או ביוטיוב יכול להסתכם בהוצאות מזעריות הכרוכות בהכנת הסרטון, בניית האפליקציה הייחודית לפייסבוק או בחשיבת הקופירייטינג מאחורי בניית דף נחיתה מתאים. מעבר לעלויות הפיתוח הראשוניות, העלות היא מזערית ושואפת לאפס, מכיוון שהפרסום פשוט פועל מעצמו.
קידום בפייסבוק
כולנו מכירים את מהפיכת הפייסבוק שפקדה את עולמנו בשנים האחרונות. הפייסבוק נהיה מדיה הכרחית בכל בית ובכל מחשב. הפייסבוק מאפשר לכל אחד ואחת להתעדכן בעולמם של חבריהם הטובים, לשמוע ולהשמיע את דעותיהם על מגוון רחב של נושאים. הפייסבוק הוא כלי מצוין להעברת מסרים ומידע באופן אישי ולהשגת תמיכה נרחבת של קהל אוהדים גדול. הפייסבוק מאפשר לדעת את דעת הרוב, או את דעתם של חברים עליהם אנו סומכים בכל אירוע, בית עסק, מוצר או אתר, באמצעות מגוון האפשרויות להבעת דעה. כפתור ה"LIKE" המוכר בונה את המוניטין החברתי הוירטואלי של אתרי אינטרנט, קבוצות, תגובות, או כתבות, ומאפשר לקהל הפשוט להכיר את המלצת הרוב בעניין.
בגלל הנראות המקסימלית של כל פריט מידע בפייסבוק, שיווק בפייסבוק נהיה אחד מכלי השיווק הרווחים ביותר בעולם האינטרנט כיום. כמו בגוגל, כך גם בפייסבוק, אם אתה לא שם, אתה לא קיים! גם כשמדובר באתר, בחברה או בבית עסק, שיווק בפייסבוק משלים את תמונת השיווק והופך את המוצר או השירות הניתנים על ידי בית העסק לנגיש חברתית לקהל היעד שלו. בנוסף, שיווק בפייסבוק מאפשר לכל אדם להכיר את העדכונים החדשים ביותר, ולגלות את היקף התמיכה החברתית שמקבל האתר, המוצר או השירות המפורסם.
קידום בגוגל
SEO
קידום אורגני
SEO
קידום ממומן
SEO
קידום באמצעות ....
SEO